هتل های دبی
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل اوبریو دبی

obriohotel.jpg

obriohotel2.jpg

هتل اوبریو دبی لوکس در شهر دبی قرار دارد.این هتل 5 ستاره زیبا دسترسی آسانی به دبی مال با 56 دقیقه رانندگی و فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 18 کیلومتر است. مسافرانی که به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستند این هتل گزنه مناسبی است. هتل اوبریو از 252 اتاق تشکیل شده است. تمامی اتاق ها زیبا و مجهز تلویزیون، مینی بارو بالکن اختصاصی رو به فضا باز است.

obriohotel3.jpg

obriohotel5.jpg

امکانات هتل اوبریو دبی:

آرایشگاه،  استخر روباز، اسپا، ماساژ، سونا، سالن ورزشی، پارکینگ رایگان، مرکز خرید، ترانسفر فرودگاهی و ...در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهد.

 obriohotel1.jpg

obriohotel4.jpg

address: Downtown Burj Khalifa Street, 71847 Dubai, United Arab Emirates

گردشگران تور دبی نوروز 96 می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل فیرمونت دبی

firmont.jpg

هتل فیرمونت دبی در شمار هتل های 5 ستاره لوکس دبی قرار دارد. از نظر موقعیت مکانی در مقابل مترو و مرکز تجارت جهانی قرار گرفته و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 کیلومتر ، تا مرکز خرید 20 دقیقه و تا برج خلیفه فاصله کوتاهی دارد.این هتل زیبا در مجموع 394 اتاق دارد که تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و چیدمان تاق ها مدرن است که اتاق ها مجهز به پنجره‌های تمام قدی با منظره 360 درجه‌ی خلیج‌ فارس و شهر است. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.

firmont4.jpg

 firmont3.jpg

خدمات هتل فیرمونت دبی:

رستوران برای صرف شام در رستوران نویر و کافه سوشی که نقطه ملاقات سنت و نوآوری است،استیک‌های رستوران اکسچنج گریل و یا در فضای خودمانی دوکوز که رستورانی ترکی روی پشت‌بام است، لذت ببرید.

 

جکوزی ، دو استخر روبازبرروی پشت بام ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار،صرافی، آرایشگاه، اتاق جلسه و... 

firmont2.jpg

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

هتل تایم اوک دبی

taimook.jpg

هتل تایم اوک دبی 4 ستاره در دبی واقع شده است. این هتل زیبا  تا مجتمع تجاری امارات مال 5 دقیقه با خودرو فاصله دارد.هتل تایم اوک دارای اتاق های زیبا که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر بالکن، تلویزیون صفحه تخت، سیستم سرمایشی گرمایشی و چای ساز می باشد مسافران تور دبی در این هتل احساس آرامش می کنند.این هتل زیبا دارای 4 رستوران می باشد که در آن انواع غذاهای خاورمیانه ای و مدیترانه ای را برای مسافران تور دبی سرو می کنند.

taimook2.jpg

taimook1.jpg

taimook3.jpg

امکانات هتل تایم اوک دبی:

استخر Waves و عرشه افتاب،امکانات باربیکیو، استخر روباز،باغ، تراس، زمین گلف، تنیس روی میز، مرکز فیتنس، ماساژ،پارکینگ، سرویس بلیط، نگهداری چمدان ها،سرویس نگهداری از کودک، اتاق جلسه، مرکز تجارت، سالن زیبایی، امکانات اتاق VIP و... 

taimook5.jpg 

taimook4.jpg

جهت خرید تور دبیبا شماره 41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل دلمون پالاس دبی

delmonpalas.jpg

هتل دلمون پالاس دبی 4 ستاره در منطقه دیره دبی قرار دارد.این هتل از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی بازار و 5 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و به مکان های گردشگری برج ساعت و آب نمای دبی نزدیک می باشد. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل دلمون پالاس دبی:

تلویزیون ال سی دی ، تلفن ، مینی بار ، صندوق امانات ، دسترسی به اینترنت پر سرعت  ، سرویس اتو و سیستم تهویه مطبوع ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، استخر روباز، سونا ، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی ، فروشگاه و ... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

delmonpalas1.jpg

delmonpalas3.jpg

گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قلب دیره و در مکانی مناسب در خیابان شیک Al Rigga واقع شده است،این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر قرار گرفته است از این بسیار مورد توجه گردشگران تور دبی می باشد. هتل ارکید دبی دارای 84 اتاق تمیز میباشد. رستوران بین المللی هتل، که در پخت خوراکهای قاره ای و دریایی محلی مهارت دارد انواع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور دبی سرو می کند. همچنین با استفاده از سرویس ترانسفر هتل گردشگران تور دبی قادرند به یکی از سواحل زیبای عمومی دبی دست یابند. این هتل از لحاظ دسترسی به اقصی نقاط ناحیه پررفت و آمد دیره در مکانی عالی واقع شده و به راحتی میتوان از هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا دست یافت.

امکانات هتل ارکید دبی :

رستوران، گاوصندوق، تهویه، بار، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، پذیرش شبانه روزی ، باشگاه های شبانه متعدد ، تریاهای مفرح ، استخر واقع در پشت بام با دمای کنترل شده، جکوزی، سونا ، اتاق بخار و ...

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی بهار 96 

تور دبی فروردین 96

 تور دبی اردیبهشت 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: